måndag 12 januari 2009

Jag har idétorka !

Gnistrande snökristaller eller spirande grönska ? Ja, det är frågan..... Jag väntar ialla fall på den stora VÅR-inspirationen, som jag hoppas infinner sig på Formex-mässan !!. På fredag bär det av.....
Snygga vaser för vårlökarna !!

Förra julen målade vi om byrån och pardörrarna i hallen, så här såg det ut strax innan Jul, men nu har jag redan möblerat om, byrån har åkt upp på övervåningen och här står nu en gammal skänk istället.

Här en annan variant på hjärtkudden, denna med grått lurv på vit botten med röd söm och röda tofsar, fast de här är redan sålda !!



Och nu ska ni få se vad som är på gång....... ja just det : GLASVERANDAN. här har vi förberett för elen och sambon håller på att isolera taket, innertaket är beställt, för det som jag vill ha finns naturligtvis inte som standardvirke på bygghandeln !! Så nu får vi vänta några veckor innan vi kan gå vidare.