lördag 1 augusti 2009

Nästan en hel månad sen sista inlägget !!, nu skäms jag.

.... Men det har verkligen gått fort, trots tråkvädret vi haft sista veckorna ! Nu tänker jag i alla fall ta lite semester och har därför stängt i Kvarnboden vecka 32.
Ja det här är ju mitt favoritställe; torpet, som ni kanske förstått, här tillbringar jag ju en hel del tid, men bara när det är fint väder, vilket jag naturligtvis hoppas på under min ledighet....

De här gamla Baden-baden stolarna hittade jag i garaget . Inte särskilt roliga, men jag tänkte att i torpet duger de väl. Sagt och gjort, jag tillverkade ett par nya dynor och vips blev de helt OK och jättesköna!






Måste också passa på och tacka alla gulliga kunder som kommer till oss i Kvarnboden, jag blir så uppmuntrad av er alla. Tack för det!, ni är toppen!. Men nu ska jag ladda batterierna och önskar er VÄLKOMNA ÅTER TORSD. 9/8